Re: Niby drukuje a nie drukuje

Autor: Jarek I. <jidzior_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 10:31:27 MET DST

Użytkownik "Marek CO" <marecki@wp.xx.pl> napisał w wiadomości
news:4159BB58.1AE8D6D2@wp.xx.pl...
> Witam!
>
> Mam maly klopot z drukarka Canona BJC-210.
>
> Nagle zamilkla. Jest podlaczona do Asusa Pc4800 poprzez LPT.
>
> Puszczajac jakikolwiek wydruk widac widac ze ten wpada do kolejki i za
> chwile znika jak gdyby nigdy nic. Zadnych beldow , nic. Drukarka stoi.
> Testowe wydruki uruchamiane na samej drukarce ida. kable raczej sprawny.
>
> Za bardzo nie mam jak sprawdzic innej drukarki ale czy moze istnieje
> sposob zeby sprawdzic sam port LPT ??
>
> MCO

Witam,
Sprawdź kabel LPT. Kiedyś miałem podobny przypadek ale z HP 690C. Okazało
się że jeden pin we wtyczce był luźny. Jak wtyczka była wyciągnięta z
gniazda to było je wszystkie widać ale przy podłączaniu chował się.
Zauważyłem to dopiero jak podłączałem kabel ze zdjętą obudową wtyczki. A już
chciałem wyrzucić drukarkę na śmietnik.

--
Pozdrawiam,
Jaro.