Re: Worm Blaster? - gorszy niż myślałem!

Autor: -=00=- <xxx_at_xxx.xx>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 07:58:03 MET DST

Użytkownik "jac" <med_brodnica@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cjdhqi$t21$1@news.onet.pl...
> Witam!
> uaktywnia się tylko podczas połączenia z internetem. Ciągłe wpisywanie
> "shutdown -a" jest męczące ;). Może ktoś z Was miał podobny problem?
Ta... u mnie w lokalnej sieci cosik sie u kogoś zalęgło i polecenia
downowania mojego systemu przychodziły z 2 lokalnych adresów IP, pomogła
zmiana hasła administratora :) - wcześniej miałem 4 znakowe, nie 'puste', i
zblokowanie firewalem osobników.
Też podejzewałem wira... objawy identyczne z Twoimi, sposób reakcji też...
zaden antywir nic nie widzial, zadne łaty nie pomogły, a co ciekawe wpadłem
na to po reinstalce :( przy odłączonej sieci
 - oczywiscie hasło ustawiłem sobie takie jak poprzednio nie troszcząc o
bezp. - to komp tylko do netu. itp. :) a tu znowu TO SAMO!... i jak
przejzałem logi to wyszło to i owo... zmień hasło...
powodzenia....