Worm Blaster? - gorszy niż myślałem!

Autor: jac <med_brodnica_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 07:39:18 MET DST

Witam!
Prawdopodobnie jest to Worm Blaster, gdyż na innych komputerach z XP w tej
samej sieci już był i udało się go usunąć poprzez przeskanowanie prog.
antywir. i wgranie nakładki ze strony microsoftu. Jednak na tym kompie, ani
nav2003, ani mks_vir nie widzi żadnych robaków, a nakładka która zadziałała
na innych kompach też jest tu bezskuteczna. Zrobiłem trochę inaczej niż na
pozostałych kompach. Najpierw wgrałem nakładkę i myślałem, że wszystko
będzie ok, a kiedy po połączeniu z internetem ukazała się tabelka
informująca, że system zostanie wyłączony za minutę (odliczanie - w taki
sposób się ten problem objawia), to mnie zdziwiło. Wgrałem mks ale nic nie
znajduje. Może ktoś mi pomoże? W jakich plikach w systemie to "coś" siedzi
(a może to nie Worm Blaster?), lub może jest jakaś nakładka. To coś
uaktywnia się tylko podczas połączenia z internetem. Ciągłe wpisywanie
"shutdown -a" jest męczące ;). Może ktoś z Was miał podobny problem?
Pozdrawiam!
Jacek