Re: DUAL CHANEL czy warto?

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 21:52:11 MET DST

Użytkownik "Maciek" <foto.amator@interiaDOD.pl> napisał w wiadomości
news:cjc9qe$r73$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy warto kupic plyte obslugujaca DUAL CHANEL?
> Chodzi mi o to czy wzrost wydajnosci jest na tyle duze ze oplaca sie kupic
> drozsza plyte?
> Po przegladnieciu FAQ widze ze sa problemy z tym trybem pracy!

raczej warto, mam Asus P4P800 deluxe i P4 2,8GHz, wszystko pracuje bardzo
wydajnie i stabilnie.
co to klopotow to kwestia pamieci, pamietaj ze musisz kupic firmowe, a nie
jakies No Name, najlepiej wejdz na strone producenta plyty i tam jest lista
pamieci rekomendowanych, ktore na pewno bede chodzic bez problemu.

pozdrawiam
Tomek