".bartee" <bkubica@web-kernel.net> wrote in
news:cjc6rj$bur$1@nemesis.news.tpi.pl:
> pracuje w autoryzowanym serwisie toshiba, ibm, hp/compaq i inne.
> bad sectors jest usterka ktora podlega gwarancji, nikt nie wnika skad sie
> wziely bady.
dziekuje za Twoj cenny glos!
Tylko, ze gra tutaj idzie o to czy mi wymienia dysk na nowy
czy tez beda probowac "naprawiac"...
Ty masz znacznie wiecej do powiedzenia w tej sprawie - jako ze pracujesz w
autoryzowanym serwisie - czy przy badach cokolwiek sie naprawia czy ZAWSZE
wymienia dysk na nowy?
Szczerze mowiac, sam jako inzynier bardzo bym mial ograniczone zaufanie do
trwalosc dysku po jakiejkolwoek tutaj "naprawie"...
-- 0xReceived on Tue Sep 28 20:50:22 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 28 Sep 2004 - 20:51:34 MET DST