Re: BAD-SECTORS moga byc sprawa ELKTRONIKI?

Autor: 0x <0x_at_nie-smiec.gazeta.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 20:45:49 MET DST

".bartee" <bkubica@web-kernel.net> wrote in
news:cjc6rj$bur$1@nemesis.news.tpi.pl:

> pracuje w autoryzowanym serwisie toshiba, ibm, hp/compaq i inne.
> bad sectors jest usterka ktora podlega gwarancji, nikt nie wnika skad sie
> wziely bady.

dziekuje za Twoj cenny glos!

Tylko, ze gra tutaj idzie o to czy mi wymienia dysk na nowy
czy tez beda probowac "naprawiac"...

Ty masz znacznie wiecej do powiedzenia w tej sprawie - jako ze pracujesz w
autoryzowanym serwisie - czy przy badach cokolwiek sie naprawia czy ZAWSZE
wymienia dysk na nowy?

Szczerze mowiac, sam jako inzynier bardzo bym mial ograniczone zaufanie do
trwalosc dysku po jakiejkolwoek tutaj "naprawie"...

--
0x