Kupno uzywanej drukarki laserowej

Autor: Józef Kalinowski <de_desperados.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 16:49:18 MET DST

Witam,
Nosze sie z powaznym zamiarem zakupu uzywanej taniej drukarki laserowej
(allegro???). W drukarkach laserowych kompletnie sie nie orientuje - stad
prosba o pomoc. Poczytalem conieco na stronach, forach i rowniez na tej grupie
dyskusyjnej. Wstepnie zdecydowalem sie na 4 modele wszystkie HP (z poziomymi
podajnikami - podobno jest to istotne?), ktore aktualnie bylyby dla mnie dostepne:
- HP LJ 5 MP
- HP 5
- HP 2100
- HP 6P
Zalezy mi na tanim, w miare szybkim drukowaniu w niezbyt duzych ilosciach
(~100 stron tygodniowo). Jako ze kupie uzywana drukarke to nie chce ladowac w
nia duzo pieniedzy. Atramentom juz dziekuje (moj canon s200 wlasnie sie
konczy). Czy ceny tonerow do tych modeli sa porownywalne? Mozecie cos z tego
polecic lub odradzic? Bede wdzieczny za wszelkie ewentualnie rozwazania i
propozycje.

Pozdrawiam
Józek