Re: Low Format - KONIECZNE ZAINICJOWANIE HDD!?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 16:06:00 MET DST

In news:Xns9559A0CEACA450x0x0x0x0x@193.42.231.152 , *0x* wrote
> oni nic nie zrobia i ze trzeba zostawic u nich dysk i dluugo czekac -
> maksimum 21 dni w/g warunkow gwarancji...

Świeżo zakupiony to znaczy ile, jak do kilku dni to wymiana, nawet bez
extra uzasadnień, ton dźwięku jaki wydaje się nie podoba np.

> A jesli to rzeczywiscie taki jednak drobiazg to wolalbym to szybko samemu
> sobie ztym poradzic - tym bardziej, ze nie chce nic innego zobic nic to
> co sam producent zaleca - zaczac uzywanie hdd od "Disk Wizard Starter
> Edition" http://www.seagate.com/support/kb/disc/faq/ata_llfmt_what.html
> - a ja zaczalem od tworzenia partycji przy pomocy Windowsow...

Gdzie to wyczytałeś, że zaleca "zaczac uzywanie hdd od "Disk Wizard Starter
Edition"". Nic takiego tam nie ma. Widać za to takie napisy:
"The most common reasons to Zero Fill an ATA (IDE) hard drive are:
-The drive has contracted a virus that cannot be removed without destroying
 the boot sector.
-You are changing from one operating system to another and wish to remove
 everything from the drive."

To się robi, gdy są już kłopoty, a nie na dzień dobry.
I to się *nie* nazywa LLF.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)