Re: Low Format - KONIECZNE ZAINICJOWANIE HDD!?

Autor: 0x <0x_at_nie-smiec.gazeta.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 15:51:14 MET DST

timeo <timeo@poczta.onet.pl> wrote in news:ch9s7m$7p0$1@nemesis.news.tpi.pl:

> słuchaj nie znam się na tym dobrze, ale na twoim miejscu wziąłbym ten
> dysk do serwisu i kazał im ruszyć dupe, bo od tego są

Tak ale caly problem polega na tym, ze sie zastrzegaja ze "od reki" to oni
nic nie zrobia i ze trzeba zostawic u nich dysk i dluugo czekac - maksimum 21
dni w/g warunkow gwarancji...

A jesli to rzeczywiscie taki jednak drobiazg to wolalbym to szybko samemu
sobie ztym poradzic - tym bardziej, ze nie chce nic innego zobic nic to co
sam producent zaleca - zaczac uzywanie hdd od "Disk Wizard Starter Edition"
http://www.seagate.com/support/kb/disc/faq/ata_llfmt_what.html
 - a ja zaczalem od tworzenia partycji przy pomocy Windowsow...

--
0x