Low Format - KONIECZNE ZAINICJOWANIE HDD!?

Autor: 0x <0x_at_nie-smiec.gazeta.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 15:31:48 MET DST

Przy wykonywaniu testu online dysku Seagate
http://www.seagate.com/support/seatools/
okazalo sie, ze mam problem z 2 sektorami na swiezo kupionej Barakudzie i w
serwisie gwarancyjnym poradzili mi telefonicznie zebym przed przyniesieniem
do nich dysku wykonal Low Level Formatting.

Podobno "low level programming" moze naprawic problem poprzez "korekte
inforamcji w pamieci dysku - w elektronice dysku".
I podobnoz nie chodzi tu o powierzchnie nosnika dysku ktory
najprawdopodobniej jest dobry
tylko wylacznie o elektronike tego dysku.

Czy moze ktos mi wyjasnic czy to moze byc jakas bardziej zaawansowana prawda
czy tylko sciemniaja w tym calym serwisie?

Ps. Cos takiego jakby znalazlem tutaj:
http://www.pcguide.com/ref/hdd/geom/formatLow-c.html
http://www.pcguide.com/ref/hdd/geom/formatUtilities-c.html
http://www.seagate.com/support/kb/disc/faq/ata_llfmt_what.html