Ważne, Kontroler IDE i problem z bootowaniem

Autor: <wojciech75_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 12:50:38 MET DST

Zakupiłem dzisiaj kontroler IDE ATA/133 SiliconImage i mam pewien problem.
Moja płyta Abit IC7 nie potrafi poprawnie bootować z dysku IDE podłączonego
do płyty jeśli do dodatkowego kontrolera jest podłączone jakiekolwiek
urządzenie. W biosie płyty ustawione bootowanie z HDD, w HDD prioryty (czy
jak to się tam zwie) ustawiona prawidłowa kolejność bootowania, przy próbie
uruchomienia komputera, wszystko jest ładnie wykrywane, lecz na końcu po
POST kontrolera błąd, nie mozna uruchomić systemu (Boot faliure). Czy ktoś
zna może rozwiązanie tego problemu?