Pomożcie w konfiguracji sprzętu

Autor: Jarek_F <paihiwo_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 09:59:04 MET DST

Witam.
Jestem nowym uczestnikiem grupy.
Mam dylemat w wyborze sprzętu. Dodam że nie jestem obyty w sprzecie
komputerowym.
Potrzebuje złozyć komputer, który głównie bedzie wykorzystywany jako
narzędzie do pracy grafika. Projekty w Corelu, Flash, obróbka grafiki i
filmów. Nie wiem jakš platformę wybrac. Intel/AMD. Nie wiem jakš grafikę i
RAM. I dosyć ważne nie wiem jaka płyta do tego. Zależy mi na tym żeby sprzet
œmigał jak należy.
Czy mógłby ktoœ wyszczególnić pozycje po kolei.
Z góry dziękuję.