Re: Nagrywarka DVD na USB2

Autor: *LordPaulus* <lordpaulus_at_lordpaulus.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 08:59:01 MET DST

Blazej Filimonow wrote:

> Witam!
>
> Planuję zakup nagrywarki DVD i aby ją wykorzystać do kilku komputerów chcę
> włożyć ją w obudowę na USB2. Czy ktoś z grupowiczów trenował już taki ruch?
> Czy oprogramowanie od nagrywarki rozpoznaje prawidłowo urządzenie wpięte na
> USB zamiast na IDE?

Witam,

Zawsze można też kupić nagrywarkę przeznaczoną od razu pod USB 2.0. Ja
kupiłem Liteona 832SX i jestem bardzo zadowolony. Zero problemów, no i
jest czarna, a głównie o to mi chodziło ;)

Pozdrawiam,

Paweł

--
//  make your way to the top by any means necessary
// and carry on until your enemies are dead & buried