Re: 2 karty dźwiękowe

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 08:58:41 MET DST

Piter wrote:
> Moja karta nie obsługuje nagrywania i odtwarzania jednocześnie
> przynajmniej tak to wygląda. I teraz pytanie mam 2 gą kart wygląda na
> taką samą co pierwsza i chciałbym odtwarzało z jednej a z drugiej
> nagrywało. Wsadziłem więc 2 karty ISA i chyba komp widiz tylko jedna.

Większość kart ISA ma to do siebie, że trzeba na nich ręcznie, zworkami,
ustawiać IRQ, DMA i zakresy portów. Sprawdź czy to zrobiłeś i czy obie mają
różne ustawienia i do tego jeszcze nie zajęte już przez inne urządzenie (np.
port COM).

O wiele prostszym rozwiązaniem jest kupienie w jakimś szrocie np. Yamahy 724
na PCI z full duplexem (wysyłanie i odbiór danych w tym samym czasie) -
koszt 10-15zł.