Re: promieniowanie monitorów CRT

Autor: doslaw <doslaw_usun_to_at_ftv.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 14:02:47 MET DST

> bardzo polecam LCD.... juz nie dlatego, ze jest nie mrugajacy.....
> dlatego, ze jest dokladniejszy.... pixle sa kwadratowe, a nie okragle i
> wogle :)
> siedzac po 8-10h dziennie odczuwa sie znakomicie.... - od czasu jak
> jestem wylacznie na LCDkach to przestala mi sie poglebiac wada wzroku....

tia.. zapomniales dodac ze LCD nie ma jeszcze tak dobrego
odwzorowywania kolorow jak CRT, rownie dobrze mozesz sobie klikac na
scianie, majac rzutnik... tam dobrze widac te "kwadraciki" i slabo widac
  odcienie kolorow.

pozdr
doslaw

ps. co by nie mowic..nawet majac laptopa nie pozbylem sie mojego (46) kg
skarbu (multiscan g420) i w domu jak jestem zawsze podpinam CRT