Re: -= odwieczny problem z segregacja plyt CD ,help =-

Autor: Zbyszek Czapnik <zbyszek.c_at_chilicommunications.com>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 10:21:10 MET DST

Użytkownik "rosi" <keyser.sozeNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ch50cq$j6f$2@atlantis.news.tpi.pl...
 :-)

> do plyt z danymi najlepszy wg mnie jest wspomniany WhereIsIt... filmow
> nie ma sensu katalogowac, bo zazwyczaj wypada to 1CD=1 film...
Akurat się nie zgodze bo skatalogowane płyty z muzyką moga zawierać spisy
utworów, skany okładek i renenzje. Podobnie filmy do których są okładki DVD
i obsada i recenzje (z dwu serwerów także po posku.
Zobacz sobie CD Katalog i przekonasz się jak miło mieć taką biblioteczkę.

> do muzyki wg mnie jest najlepszy MAC...
Chodzi Ci o Monkey Audio Converter? Fajna sprawa! Ale mało popularny.
Popularniejsze są MP3, OGG i inne stratne formaty.

Zbyszek Czapnik