Re: dziwny problem

Autor: Piotr Belniak <uszatan_wywal_to_at_to_tez_o2.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 23:24:52 MET DST

peterphk wrote:

> to normalny objaw "zgrzanej" elektroniki w dysku ... po destrukcyjnej
> odmianie padu zasilacza przewaznie dyski dymia sie w taki sposob ...
> ewentualnie twoj nowy zasilacz nie daje rady ...
>
> sprawdz ten dysk na innym kompie, jezeli bedzie sie dzialo to samo to
> mozesz zapomniec o tym dysku ... chyba ze stac cie na odzysk danych w
> firmie ktora sie tym zajmuje ...

Sprawdzalem na innym komputerze i nie działa niestety - ale czy to normalne
by po włączeniu dysku (nawet padniętego maksymalnie), jedynym objawem po
wciśnięciu Powera było mignięcie diodek na klawiaturze - i nic więcej?
(sprawdzałem na 3 komputerach i wszędzie te same objawy).

--
pozdrawiam
Piotr Belniak