Re: taki przypadek

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 22:21:25 MET DST

> moze dyski psuja sie z racji wieku?

nie to chyab nie to bo to bardzo bezawaaryjne dyski wester digital
853 MB , 1253 MB , 853 MB ( pada ten dysk 1253 ) .

jeden z tych dyskow 853 mam od ladnych 6 lat a dysk chodzil w roznych kompach
codziennie niemal po kilkanascie godzin .

> jezeli chodzi o temperature, to podejrzewam, ze nie ma ona zbyt duzego
> wplywu na ich prace (p233)... radze mimo wszystko sprawdzic okablowanie,
> podociskac wtyczki.

sprawdzilem co sie dalo -- i nie widze zadnych usterek po za niec moze
obluzowan wtyczka ktora sie troche kolebie . ale ty chyba nie to . moze
gdzies powstal "zimny lut" ???

> dysk
>
> czasem warto zastosowac dwojnik do gniazdek z zasilaniem od hdd

po co kuppowac dwujnik kiedy ja ma pod reka kilak kompow 386 z ktorych bez
problemu da sie wyciac kable -- dolutowanie to ledwo 30 minut pracy , ale to
lutowanie napewno nie popsulo niczego bo jak pisalem teakie zachowanie ( ze
dysk robil dwa razy tyk , tyk i zwis sytemu ) zdazaly sie przed tym
zabiegiem .