Re: taki przypadek

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 22:12:01 MET DST

> Mialem cos takiego w moim starym sprzecie, winna okazala sie wtyczka
> zasilajaca. Dokladnie 'tulejki' w niej ktore po prostu sie rozszerzyly i
> wystarczylo je dogiac.

A jak je dociagnac ???
bo mi sie wydaje ze ta wtyczka od zasilania ( 4 kabelki ) bardziej sie
kolebie niz inne przy innych dyskach ( ale moze tylko sie wydaje ) .

jezeli mozesz to szybko powiez jak to zrobic bo wlasnie mialem drugi taki sam
przypdek -- przebiegal identycznie jak poprzedni , czyli siedze soebie i gram
w kurniku ,az tu nagle slysze "tyk" ( glosne ) nienaturanlnie glosne ( dyk jak
normalnie pracuje jest prawie nieslyszalny , dopiero jak pobiera dane z roznych
czesci dysku i glowica sie przesuwa to conieco slychac ) , po jakiesj sekundzie
znowy "tyk" i dysk sie wylancza , wlancza , i system pada . nie wiem czy to
przypadek ale znowu zostal uszkodzony sektor ktory zajmowal plik tymczasowy
przegladarki IE .

no i juz mam 2 BAD sektory ( a jeszcze 3 dni temu nie bylo zadneg ) .

> procek 233 chyba niewiele sie grzeje ? temperature dysku sprawdz reka,
> powinien byc lekko cieply lecz nie goracy.

obecnei mam troche uchylona obudowe i dysk jest cieply ( ale jak badalem dysk
to pracowal zaledwie 10 minut ) -- inny tuz obe tego dyku byl letni , a ten
jadalej ( najwyzej ) zupelnie zimny .

ale jak kiedys badalem ten pierwszy dysk co padl w tym miejscu nad prockiem to
dysk byl goracy ( az sie zdiwilem ze moze byc tak cieply ) -- wtedy obudowa
byla zamknieta przed sprawdzaniem , no ale wtedy byly straszne upaly wiec moze
to przez to .