Re: Napięcie +5VSB

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 21:30:52 MET DST

MadMan napisał(a):

> Do czego służy napięcie +5VSB i jakie powinno przyjmować wartości? SpeedFan
> pokazuje, że waha się ono pomiędzy 5,4 a 5,55V - czy to prawidłowe
> wartości? Inne napięcia mam chyba w normie, a to takie wysokie. Zasilacz -
> Megabajt 350W (w planie Chieftec 360W).

Co pokazuje BIOS ?

Z tego co widze to prawdopodobnie speedfan cie oszukuje bo to napiecie
nie ma prawa byc inne jak 5V ... wynika to z prostego faktu, ze jest tam
stabilizator 7805 ...

Napiecie to sluzy do zasilania urzadzen, ktore pracuja w stanie czuwania
(czyt. po wylaczeniu kompa, np. karty sieciowe, klawiatury, urzadzenia
na USB itp.). Jest tez uzywane do odpalania zasilacza ...