Odp: Odp: Dysk 120 GB - jakie partycje ?

Autor: A.M. <glizdus_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 20:54:31 MET DST

> ...(to tak gdybyś niedokładnie czytał wątek)...
Czytał!. Oj, czytał!. Tylko nie moja wina, że serwery grup dyskusyjnych
synchronizują się zbyt rzadko. W chwili gdy pisałem swoją wypowiedź tekstu o
systemie XP jeszcze nie było. Pojawił się on u mnie dopiero następnego dnia
ale z datą i godziną wcześniejszą od mojej (!). Korzystam z Neostrady a więc
przez Outlooka łączę się z jedynym dostępnym ogólnie serwerem czyli
"news.tpi.pl".
           Wyrazy szacunku.... A.M.