Re: zestaw - Płyta/Procesor/Pamięć/Grafika

Autor: balalajka <balalajka_at_poczta.fm>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 20:06:40 MET DST

> czyli faktycznie szukasz sprzetu który potrafi obsłużyć doom3 ( w
> przeciwieństwie do grania)

nie :))

nigdy nie widziałem doom3 i chyba nie zamierzam - nie lubię tego typu gier,
nie mam też czasu na granie w cokolwiek (no może czasem MOHAA ;))
Miałem raczej na myśli sprzęt który przez jakiś czas będzie "przyjmował"
nowości softwarowe bez większego problemu i do tego da możliwość rozbudowy w
celu zwiększenia wydajności.