błędy pamięci w goldmemory

Autor: Darek <buraczewskiWYTNIJ_at_TOpoczta.fm>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 20:06:08 MET DST

była sobie plytA 865GV MSI i 256DDR PC400 Elixir ...

w programie goldmemory 5.07 wykryło mi błędy (były objawy w windowsie w
postaci blue screenów)

wymieniłem pamięć a tą z błędami postanowiłem przetestować na MSI 865Neo2
PLS ...

na dualu 2x 256DDR PC400 Elixir pokazywało mnóstwo błędów, ale jak osobną
każdą z kości (w tym oczywiście która na poprzedni sprzęcie pokazywała
błędy) ŻADNYCH ...

co jest grane ? chciałbym ją wymienić, ale teraz nie wiem która z tych mi
pokazywała błędy i czy w ogóle były prawdziwe

dzięki za fachowe rady