Re: Błąd ochrony

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 18:11:24 MET DST

Dzięki za odpowiedź.

Przede wszystkim uwaga ogólna - od czasu działania
Windows 95 nic poza formatowaniem dysku nie zostało zmienione.

> Ponadto przed istalacją radzę co następuje:
> -wyłączyć w BIOS ochronę antywirusową,
nie była włączana
> -przywrócić ustawienia nominalne sprzętu,
> (zwłaszcza procesor),
nigdy nie były zmieniane
> -zrobić scandisk ze sprawdzaniem powierzchni,
jak - bez Windows?
zostało to zrobione podczas instalacji - standardowo
> -ponadto ocvzywiście test pamięci.
> <ironia>
to chyba najważniejsze
> -i żeby nie było NTG
wytłumaczyłem na początku dlaczego napisałem tutaj
> zmień "zasilacz" na zasilacz bo może daje niepoprawne
> napięcia na 17 i 18 nóżkę procesora :)
> </ironia>
zostawiam na koniec

Pozdrawiam