Re: Problem z nagraniem CD w NERO 5.5

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 19:43:30 MET DST

Dnia 2004-08-31 19:22, Użytkownik lew napisał:

> pozwole sie sobie NIE zgodzic z opinia dot. napedow LG, przynajmniej nie
> na zasadzie uogolniania. przypadkiem uzytkuje LG GCE-8160B - sprzet
> dokladnie tej generacji co wspomniany TEAC. posiada on dokladnie
> wszystkie wymienione przez ciebie w opisie zalety - a kosztowal wtedy
> okolo 60% ceny twojego TEAC'a. oczywiscie nie jestem takim
> hurraoptymmista w zakresie wszystkich modeli LG np. niektore nowsze
> modele klasy x48 juz mi sie tak nie podobaly.

a ja sie akurat nie zgodze tu w paru punktach, wiec pozwole sobie
zacytowac dwa akapity:
====
1.
LG szybko odczytuje dane płyt o pojemności 800 MB. Natomiast odczyt
danych z płyt z nagranych płyt o pojemności 870 MB (99 minut) jest
możliwy tylko częściowo (plików znajdujących się pod koniec płyty napęd
nie potrafi poprawnie odczytać).
2.
[...]umożliwia zapis danych na płytach o pojemności 800 MB oraz 870 MB.
Przypomnę, że za jej pomocą udało się nam nagrać prawie 1 GB danych na
płytę CDR EuroData o nominalnej pojemności 870 MB (niestety nie mieliśmy
możliwości zweryfikowania poprawności tak nagranych danych).
====

a wiec naped pozwala stworzyc cos czego nie jestesmy potem w stanie
odczytac, a to nie jest dobry objaw... TEAC przynajmniej nie pozwala sie
wpuscic w takie bagno...

> nie spotkalem jednak nigdy
> takiego badziwia z logiem tej firmy jak np. "sajszungi" ktore IMHO
> sprawiaja ze okreslenie "dno" nabiera nowej "glebi" :-P

tu sie w pelni zgadzam... napedy optyczne z Samsunga to swoistej jakosci
urzadzenia...

> dobrych rzeczy ogolnie nigdy za wiele - ale inne udane tez sie trafialy ;-)

trudno sie nie zgodzic...