Re: Problem z nagraniem CD w NERO 5.5

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 19:22:16 MET DST

rosi wrote:

> zerowa awaryjnosc sprzetu, czyta plyty tak jakby
> byla nowa, ani razu nie odmowila posluszenstwa i czyta plyty, ktorych
> nie chca juz czytac bardzo popularne LG...

pozwole sie sobie NIE zgodzic z opinia dot. napedow LG, przynajmniej nie
na zasadzie uogolniania. przypadkiem uzytkuje LG GCE-8160B - sprzet
dokladnie tej generacji co wspomniany TEAC. posiada on dokladnie
wszystkie wymienione przez ciebie w opisie zalety - a kosztowal wtedy
okolo 60% ceny twojego TEAC'a. oczywiscie nie jestem takim
hurraoptymmista w zakresie wszystkich modeli LG np. niektore nowsze
modele klasy x48 juz mi sie tak nie podobaly. nie spotkalem jednak nigdy
takiego badziwia z logiem tej firmy jak np. "sajszungi" ktore IMHO
sprawiaja ze okreslenie "dno" nabiera nowej "glebi" :-P
BTW - jesli chodzi o test jakosci odczytu/zapisu na wspomianym LG z
odniesieniem do m.in. tego TEACA - fajny art. jest pod
http://cdrinfo.pl/cdr/hard/LG-GCE8160B/1.php3

> wydaje mi sie, ze nie bylo w tym czasie zbyt wielu rownie
> udanych modeli nagrywarek CD-RW jak moja...

dobrych rzeczy ogolnie nigdy za wiele - ale inne udane tez sie trafialy ;-)

pozdrawiam

--
            * older futhark