Re: dyski SEAGTE 1, 3 i 5 lat gwarancji ????

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 16:03:45 MET DST

januszek napisał:

> Product sold into an EU member authorized distributor will carry a
> 2 year limited warranty. The additional 5 year of warranty will be
> applied when an RMA request is being made, after a system check has
> verified that the product was sold through an a EU member
> distributor and is being returned by a customer in a EU member
> state. The 2 year EU warranty is ONLY in effect for purchases on
> or after the 3rd April 2004.

Tłumaczem nie jestem, więc postaram się to przetłumaczyć tak jak
potrafię.

Produkt sprzedany autoryzowanemu dystrybutorowi z kraju
członkowskiego Unii Europejskiej zostaje objęty 2-letnią
ograniczoną gwarancją. Dodatkowa [odrębna/niezależna - przyp.
tłum.] 5-letnia gwarancja będzie stosowana gdy zostanie
zgłoszone żądanie wymiany (RMA - Return Material Authorization)
po sprawdzeniu przez system, że produkt był sprzedany przez
dystrybutora należącego do krajów członkowskich UE oraz zostanie
zwrócony przez klienta z kraju członkowskiego UE. 2-letnia
gwarancja jest zobowiązująca jedynie dla zakupów w dniu 3.
kwietnia 2004 lub późniejszych.

Ufff, mam nadzieję, że nie spartoliłem za bardzo :) Poprawki mile
widziane.

--
                        Pozdrawiam, Sniper