Re: Semprom 2600+ a XP2200+ który wybrać?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 15:14:23 MET DST

JanuSz napisał:

> Czytałem gdzieś, że Athlony XP są porównywane do Pentium IV,
> a Semprony do Celeronów D i stąd róznica w oznaczeniach.

Nie rozumiem o czym ty do mnie rozmawiasz. Współczynniki PR nie
mają nic wspólnego z procesorami Intela i określają jedynie
zależność wydajnościową między procesorami AMD. Tak przynajmniej
było do tej pory. Teraz całość jeszcze się skomplikowała, bo firmy
określające dla AMD współczynniki PR przeprowadzają 2 odrębne
zestawy testów: jeden dla procesorów biurowych (Sempron), drugi
dla jednostek profesjonalnych (Athlon 64). Sempron ma wyższy PR od
odpowiadającego mu Athlona XP, ponieważ jest testowany na mniej
wymagających aplikacjach. Kapujesz? :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper