Re: potrzebuje zasilacza

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 11:25:16 MET DST

> To sie czyta jak reklamowka, ciekawe ile ich kosztowala taka indoktrynacja
> twojej osoby, bo jesli maja to za darmo to cos tu bardzo powaznie nie gra ;)
To nie jest żadna reklamówka, tylko moje subiektywne stwierdzenie,
oddające IMHO rzeczywistość. To że dany produkt jest dobry i przeze
mnie zachwalany nie znaczy że zostałem poddany praniu mózgu, tylko że
podczas codziennego użytkowania nie miałem z nimi żadnych problemów.
Dodatkowo jakość wykonania i dobre parametry sprawiają że są to
produkty, które ze szczerym sercem polecam. Oczywiście są produkty
lepsze (i droższe), ale w takiej cenie taki chieftec to IMHO
rewelacja. Jak komuś taki chieftec nie wytarcza, to zawsze może wydać
kasę na Antec True Power.

Nie należy wpadać w paranoję i twierdzić, że jak coś jest zachwalane,
to z pewnością nie jest dobre lecz jest to tylko wymysłem producenta.
Jeżeli powiem że R9800Pro to znakomita karta, to czy to znaczy że
przedstawiciele ATI zaoferowali mi niezłą kasiorę tylko dlatego żebym
rozgłaszał te "herezje" na grupie? IMHO do spraw sprzętu trzeba
podchodzić zdroworozsądkowo, ale należy zauważać ewidentne zalety
danego towaru, nie będąc jednak bezkrytycznym.

> Teq

Pozdr. Marcin