Re: Athlon Xp i Abit

Autor: oxygen4 <oxygen4_at_odrzut.o2.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 08:29:05 MET DST

Dawno temu przybył człowiek, przedstawił się jako Summoning i
powiedział:
> Witam
>
> Ponieważ jestem laikiem w tej dziedzinie chciałbym zapytać czy możliwe jest
> podkręcenie Athlon-a XP 2000+ pracującego na płycie ABIT NF7 ?
ABIT rulez :) podkręcić na pewno, ale na tej płycie trochę bardziej niż
na innych ;)

> Jeśli mogą jakieś przeciwności wystąpić to jakie? Na ile moge podkręcić ten
> procesor.
Jak ci się spali to troszkę poniżej, zdejmij mu tak z 50-100MHz) :)

Wynik zależy od chłodzenia, stabilnoœci zasilacza, wentylacji w
obudowie, temperatury na zewnštrz (zima/lato, okna otwarte/zamknięte),
egzemplarza procesora, obcišżenia (mój celek teoretycznie działa przy
3.3GHz, bo komp wstaje ale winda już się nie raczy uruchomić. Gry też
inaczej traktujš procesor). Krótko - nie da się powiedzieć dokładnie ile
twój procesor wytrzyma bez eksperymentowania. Pilnuj temperatury.