Pamieci do Cel D320@ i Epoxa

Autor: marcinm <mamolek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 08:21:00 MET DST

Witam

Sprzet:
Plyta Epox 4PDA3I
Proc Celeron D320 2,4@3,2

Jakie polecacie Pamięci do tego zestawu, aktualnie mam wypozyczone Elixiry
256/400 ale nie mam zamiaru przy nich zostawac(a moze powinienem, sa bardzo
tanie).
Czy do Intela warto CL 2.5 albo 2, szlyszalem, ze nie warto, ale jakos nie
rozumiem dlaczego
Czy jakas firme polecacie szczegolnie, myslalem o zwyklych TwinMosach dosc
tanie a markowe
Na razie zadowoli mnie 512, wiem, ze wydajnosc bedzie lepsza w dualu, ale
czy znacznie, warto?(tu czytalem, ze tak)

Z gory dzieki za wszelkie uwagi