Re: Kilka pytan przed kupnem ...

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 02:00:09 MET DST

Marek 'marcus075' Karweta wrote:

> Spotkałem się z dość dużą ilością tych Epox'ów... I w żadnym nie
> 'puchnęły' kondensatory. Polymiłeś z Abit'em NF7 v1.0/1.1...;-)

AFAIR z tymi kondensatorami swego czasu "walkowano" na roznych boardach
i grupach sprzetowych jako problem "ogolno-epoxowy" a nie dot.
konkretnie tego modelu. a moje osobiste wrazenia tez jak najbardziej
*pozytywne* - szczegolnie rewelacyjna jest wbudowana diagnostyka
sprzetowa (seria 8RDA). u mnie od razu wykryla wadliwe pamieci RAM i
wstrzymala POST, podczas gdy na innych plytach spokojnie przechodzily
test po czym powodowaly "urocze" BSOD'y pod winda. nie wspominajac o
bardzo dobrym (swego czasu - nie wiem jak teraz) wspolczynniku
mozliwosci/cena.

oczywiscie pozdrawiam

--
            * older futhark