Re: Kilka pytan przed kupnem ...

Autor: Tomek <ftomekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 23:24:23 MET DST

, Plyta to polecam Asusa a sam mam MSI K7N2 i jestem bardzo zadowolony ( MSI
jest tanszy i daje to samo), procek ok moze byc lepszy jak masz kasie ,
pamieci ok ale kup w jednej kosci i jak bedziesz miel kase dokup kolejne
512 i na nForce ruc je w dual ,jak masz 400 to podkrec 2500 na 3200 ,ale
dobry coller , ja zrobilem blad i kupilem 2x256 333hmz i klapa nic niemoge
podkrecac ale 333 sa 2,5ns a 400 3ns (kingstone)
nagrywarka ok , dysk polecal bym seagate , z wd sa nieraz problemy ( kumpel
mial ) , grafa oczywiscie radeon 9600 ale PRO chyba ze ma s kasie na 9800 ,
lub Fx5900 , ale 5600 odpada