pytanie troche nietypowe

Autor: Tomas Morus <pawel_at_fiskus.w.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 21:50:29 MET DST

witam
mam mal problem z win xp
mam pracownie komputerowa i chce zrobic cos takeigo, zeby uczniowie nie
mieli mozliwosci zmian na pulpicie(dodawani ikon i tapety) a jednoczesnie
zebym ja mial taka mozliwosc wymyslilem ze na swoim kompie zrobie katalogi
dla kazde gompa, potem je zmapuje na kompach uczniow(tylko do odcztytu) a
przeniose tam pulpit, ale jak przenisc tam pulpit.
co zrobic zeby windows wiedzial ze tam znajduje sie jego pulpit,
na kontach uczniow mam tylko jedno konto

pozdrawiam