Re: chłodzenie mostku południowego

Autor: Kuba K. <laska_at_interia.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 20:59:13 MET DST

Wielkie dzięki.

Mam częste zwisy kompa, domyślam się że to właśnie mostek południowy jest
winowajcą. Jest okropnie gorący, nie da się go dotknąć.
Jeżeli producent uważa, że nie powinien znajdować się na nim radiator to się
myli. Mierzyłem temp. zwykłym termometrem domowym, który ma skalę do 42C i
muszę powiedzieć, że rtęć podnosiła się w dużym tempie. Przerwałem tą
pomiarówkę przy 41 kresce, ale spokojnie poszło by jeszcze dalej. Myślę, że
nawet do 50C a to już raczej krytyczna temp. Zamówiłem dziś radiator
aluminiowy z taśmą http://www.allegro.pl/show_item.php?item=30417561
Myslisz, że może coś takiego wystarczyć ?