Re: chłodzenie mostku południowego

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 20:32:56 MET DST

Kuba K. napisał:

> Czy stracę gwarancję jeśli przymocuję klejem albo taśmą taki
> radiator?

Jak będziesz miał problem z płytą, to może być to pierwszy
argument dla którego sprzedawca odmówi naprawy :( Jeśli ładnie
wyczyścisz chipset - nie powinno być problemu. Niestety z tym może
być problem. Taśma pewnie łatwo zejdzie - a klej? Tego nie wiem -
nie sprawdzałem.

W razie czego możesz kupić taką taśmę:
http://www.4max.pl/default.asp?g=130&gg=67&produkt=609

> Jaką rurę sugerujesz? Z jakiego materiału? Własnej roboty, czy
> może da się taką kupić?

Może być kawałek rury kupionej w OBI, ważne żeby miała średnicę
podobną do wentyla, tak żeby nie sprężała dodatkowo powietrza i
nie powodowała szumu. Są też gotowe, ale akurat nie mogłem nic
znaleźć, żeby ci zademonstrować.

--
                        Pozdrawiam, Sniper