Re: Dysk twardy IBM Deskstar 120GXP (IC35L040AVVN07-0)

Autor: Tomek <"Tomek">
Data: Mon 30 Aug 2004 - 17:36:38 MET DST

> O, to wyjaśnia sprawę. Nie kupuj.

Czemu tak "ostro" ? Miałem dokładnie taki dysk 40 GB, IBM 120GXP. Chodził
znakomicie, szybko, ale... NIE był za cichy. Miał jeszcze tradycyjne łożyska
i niestety podczas pracy było go słychać - nie głowice, szum talerzy. Mam
bardzo wyciszony komputer i z tego powodu się go coś po roku pozbyłem. Jeśli
hałas (przeciętny, są głośniejsze dyski !!!) Ci nie przeszkadza to bierz
tylko szykaj uczciwego sprzedającego abyś kupił dysk 100% sprawny. Wtedy
powinieneś być z niego zadowolony (zakładam, że używany będzie TANI !!!)

> Natomiast co do Hitachi to nie mam (na razie) zastrzeżeń.

Ja też bo po sprzedaży tego IBM zostałem "wierny" firmie i kupiłem 60 GB ale
już pod znakiem Hitachi z serii 180GXP (chyba już też zastąpioną jakąś
nowsza) bo ten ma już olejowe łożyska i jest BARDZO cichy, praktycznie
niesłyszalny a przy okazji odrobinkę szybszy od 120GXP.

--
Tomek