Re: potrzebuje zasilacza

Autor: Strange <strange_at_interia.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 15:40:29 MET DST

"KILu" <kilu@psxextreme.pl> wrote in message
news:cgudkm$ol3$1@inews.gazeta.pl...

> IMHO wydawanie ~500 zł na zasilacz to już sztuka dla sztuki. Chyba, że
> ktoś rzeczywiście potrzebuje tych 500W...

Myślę, że zasilacz real 500W można kupić za mniej niż 500 PLN ;)
Jeśli zagłębimy sie w powyższe opisy to znajdziemy np.:
dodatkowe informacje : pozłacane końcówki.

Wiem, wiem lepsza przewodność, ale to mi z kolei przypomina
znajomego audiofila, który ma osobny kabel z transfomatora
do domu tylko do zasilana sprzętu audio.

Pozdrawiam,
S.