Re: Pomocy :(

Autor: Jacek S. <nqerfh_at_oenx.cy>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 15:02:49 MET DST

Dnia Mon, 30 Aug 2004 13:19:37 +0200, Sniper <sniper10000@poczta.onet.pl>
napisał:

> Chyba jednak Art ma rację :)
> Zrobiłem test na kilku monitorach: odłączyłem kabel VGA (D-Sub)
> od komputera - na każym monitorze od razu pojawia się No Signal.
> Wystarczy, że teraz ten kabel wepnę do karty graficznej trzymanej
> w ręku (nie podłączonej do żadnej płyty) i od razu No Signal
> znika.

No i niby to prawda... ALE, jak podejrzewam po poście Art'a poprzedzającym
Twój, zazwyczaj właśnie wyłacza kompa w ten sposób, że wciska przycisk
Power na klawiaturze, lub też po prostu daje "Start" > "Wyłącz
komputer"... I gra - OK... Nie ma żadnego "No signal"... Tak samo jak
niejednokrotnie po obejrzeniu jakiegoś filmiku wieczorem komp mi sie sam
wyłącza - choć listwa "świeci" całą noc - też nie ma "No signal" A teraz
tak - wyłączcie kompa ( ale listwa niech pozostanie włączona ) - monitor
nie ma zamiaru wyświetlać "No signal". Wyłączcie teraz przycisk
załączający monitor ( no ten w obudowie mońka;) ) i włączcie go z
powrotem. I co? Kable są popodłączane do grafiki, a napis "No signal"
jest? Czemu? Przynajmiej u mnie tak jest... I chyba o to chodzi
MAYDAY'owi... Bo rzeczywiście, w tym wypadku, puki płyta nie ruszy, "No
signal" będzie cały czas...

--
Jacek S. / Opera 7.50