Re: Pomocy :(

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 13:19:37 MET DST

MAYDAY napisał:

> coś ci się pomyliło. Nic nie znika, najpierw ta grafika musi
> dać sygnał wtedy znika No signal, a nie zrobi tego wczesniej
> skoro płyta nie wstaje.

Chyba jednak Art ma rację :)
Zrobiłem test na kilku monitorach: odłączyłem kabel VGA (D-Sub)
od komputera - na każym monitorze od razu pojawia się No Signal.
Wystarczy, że teraz ten kabel wepnę do karty graficznej trzymanej
w ręku (nie podłączonej do żadnej płyty) i od razu No Signal
znika.

--
                        Pozdrawiam, Sniper