Re: help. dziwny zwis kompa ??(monitora, grafiki)??

Autor: Tomek <ftomekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 14:16:43 MET DST

Tez mam taki sam konfig ( MSI) i tracera 400W ale R9600Pro , i chodzi bez
problemu , ja bym stawial na zasilacz wiem ze tarcery do najlepszych nie
naleza , ale ja akurat chyba trafilem na dobry egzemplaz , a codegoony to
tez lipa , a to wylot powietrz to se moga....
sprubuj przeczyscic agp i wziac pod swiatlo i zobaczyc czy wszystkie preciki
w slocie sa odgiente , kumpel tak mial ze fabrycznie jedna byla odgieta i
grafa sie walila ,
plyta MSi nie powinna miec nic do rzczy jezeli chodzi o ustawienia , chyba
ze jest kopnieta
na 90% zasilacz
10% na plyte
Porzycz od kumpla zasilacz i zobaczy czy jest dobrze i sprawdz grafe u
kumpla , moze poprostu trafiles 2 razy na kopnieta grafe, ja tak mialem 3
zrazy mi wymieniali ( ale gf4 44mx asusa) bo byly kopniete