help. dziwny zwis kompa ??(monitora, grafiki)??

Autor: adriano <oskar74_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 11:35:53 MET DST

Witam. Czasami dziwnie zawiesza się mi komp. Podczas zwykłej pracy, necie,
oglądaniu filmów, rzadziej przy grach.
Nagle ryp wyłącza się monitor, przchodzi w stan czuwania, komputer działa
dalej, (przynajmniej słychać wetylator. Włączam restart. Nic od razu się nie
dzieje. Dopiero za ok. 30 sek zaczyna znowu ładować nie windows. Ale pasek
ładowania windowsa jest rozmazany, "zakrzaczony". Uruchamia się do pewnego
momentu i znowu monitor się wyłącza i przechodzi w stan uśpienia. Wyłączam i
włączam więc kompa przez listwę windows ładuje się normalnie. Pojawia się
obraz: Jak uruchomić sysyem. awaryjnie, normalnie, czy może z ustawieniami z
ostatniego dobrego uruchomienia. wybieram to trzecie i ładuje się system z
wywalonymi sterami grafiki. Trzeba je od nowa instalować.
Czemu się tak dzieje? mam direct 9.0b i catalsty 4.8. Na mojej wcześniejszej
karcie Radeonie 9600pro też się tak robiło, teraz mam 9800 pro iceQ też się tak
dzieje.
Czy może to wina ustawienia VPU recover:on i fast writes: on. Co by tu jeszcze
pozmieniać? A może coś nie jest wyłączone na płycie MSI?
Poradźcie coś

Mój konfig: PIV 2.8HT, 1 gb ram, radeon 9800 pro, płyta msi, zasilacz 350W