Re: a7v600-x vs. a7n8x-x

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 13:02:18 MET DST

> co w sumie i tak nie zmienia faktu ze jesli chodzi o plyte z X i bez
to nie
> warto przeplacac za zbedne " dla wiekszosci " dodatki
> wazny jest chipset plyty - dobry bios (mozliwosci) i wykonanie

Dla niektórych może być warta sieciówka 1000 Mbit 3COM. Jest to
naprawdę niezła karta. W tej chwili mam dwa komputery na tych płytach
podpięte do przełącznika 3COM 100 Mbit (Niewykluczone w przyszłości
1000). Karta ma ciekawe oprogramowanie (np. może stwirdzić jak daleko
od karty jest uszkodzenie kabla - nie testowałem)

--
Józef