Re: a7v600-x vs. a7n8x-x

Autor: Blesso <spam>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 00:18:21 MET DST

Użytkownik "Jan Kowalski" > napisał ...

> Pokaż mi gdzie można kupić kartę wifi za mniej niż 60zł (tyle kosztuje w
> komputroniku ten cały moduł).
fakt
cos tanio to wyglada
ale gdy ja kupowalem plyte - taki modul byl tylko na zamowienie ( nwet w
cenniku nie bylo go) wiec orientacyjnie cena byla ponad 100zl
a za taka cene mozna bylo miec Eusso GL2411(132zl)

co w sumie i tak nie zmienia faktu ze jesli chodzi o plyte z X i bez to nie
warto przeplacac za zbedne " dla wiekszosci " dodatki
wazny jest chipset plyty - dobry bios (mozliwosci) i wykonanie

Blesso