HP Vectra XE310 problem z CD-ROM'em

Autor: Programmer <programmer_at_nospam.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 12:19:46 MET DST

Witam

Moj kolega posiada komputer HP Vectra XE310 i poprosil mnie o zmiane systemu
z Win98 na Win2K. Problem polega na tym ze w momencie startu (tuz po
pojawieniu sie ekranu z logiem HP) maszyna pluje takim bledem "0401-00
CD-ROM error". Po zmianie priorytetow bootowania w BIOS'ie (CD-ROM/FDD/HDD)
komputer nie czyta dysku instalacyjnego tylko bootouje system z twardziela.
Blad wystepuje nawet po odpieciu wszystkich napedow CD. Sytuacja jest o tyle
dla mnie dziwna ze kiedy system sie zalduje to CD-ROM dziala prawidlowo. Czy
ktos z Was spotkal sie z takim problemem i zna moze rozwiazanie lub wie
gdzie moge szukac. Google nie pomoglo :(

pzdro,
p.