Re: Znowu ta gwarancja

Autor: motyw <msk_at_post.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 08:24:05 MET DST
Message-ID: <4132c7f6@news.home.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Bufi wrote:

> Poczytałem trochę o przepisach na stronie federacji konsumentów,
> przejrzałem ostatnie posty, ale nie wiem czy do końca rozumiem. Chcę kupić
> dysk, na który producent daje 5 lat gwarancji (WD Raptor). W sklepie
> deklarują 3 lata gwarancji, ale na podstawie paragonu, czyli defacto
> gwarancji nie dostaję żadnej. Czy mam się upominać o kartę gwarancyjną
> producenta? Jeśli takowej nie dostanę, to wtedy mogę uznać towar za
> niezgodny z umową, tak? Tylko co mi to właściwie daje, tzn. co muszę
> zrobić, aby kupić w tym sklepie "pełnowartościowy" dysk.
>
> Oczywiście zawsze jest opcja poszukania innego sklepu, ale na przyszłość
> chciałbym wiedzieć, bo takie sytuacje zdarzają się bardzo często.
>
> pozdr,
> Bufi

Poproś o Fakture VAT !

-- 
motyw
__________________________________________________
Mandrake 10/Celeron 2.4GHz/RAM 768 MB/HDD120GB/ATI9200SE128MB/NET_2.5MB
Zapraszam na http://www.mandrake.pl/
Received on Mon Aug 30 08:25:20 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 30 Aug 2004 - 08:52:20 MET DST