Re: Cichy wentylator do Athlona XP 3200+

Autor: NesH <nesz_at_go2.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 23:05:06 MET DST

Krasnal wrote:

> Witam. Ostatnio często mi się zdarza przenosić komputer, a z wodnym
> chłodzeniem jest to dosyć niewygodne, w związku z tym mam pytanie: jaki
> polecacie radiator z wentylatorem do Athlona XP 3200+? Ma być wydajny i
> bardzo cichy. W cenie tak do 60-80zł. No chyba, że polecacie jakiś droższy
> ale warty swej ceny ;-). Z góry dzięki.

Najpierw prosze sie zdecydowac czy ma byc wydajny czy cichy bo to nie
idzie w parze a juz napewno sie nie sprawdzi przy zalozonym ograniczeniu
finansowym (chyba ze ja inaczej pojmuje slowo cichy ;] )

A co do wedrowek komputera to patrzac na coraz to ciezsze (i wydajne)
coolery jest to mocno ryzykowna operacja nawet przy chlodzeniu powietrzem.

Pozdrawiam