Re: Procek AMD który?

Autor: Grizon <grizon_at_nowhere.com>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 22:50:57 MET DST

> wiem, że w chwili obecnej cenowo bardziej opłaca się kupić mobo pod S754
> ale... daleko na tym nie zajedziesz :(

Czesc,

Pozwole sobie sie tutaj nie zgodzic. Mnie sie jeszcze nie udalo kupic
zestawu ktory bylby future proof. Wedlug mnie to najlepiej kupowac
rozwiazania na miare dzisiejszych potrzeb. Takie kupowanie komputerow z
opcjami przyszlosciowymi okazuje sie bardzo czesto wywalaniem kasy w bloto.
Do nowych procesorow zapewne wprowadza niedlugo nowe pamieci, niedlugo PCI
pro bedzie mierzona x2 i x4. To samo z SATA. Wedlug mnie szkoda kasy. Ja
bralbym to co jest dzisiaj najlepsze pod wzgledem stosunku cena jakosc.

Podrawiam,
Andrzej.