Re: Procek AMD który?

Autor: Xob <xob_at_blokersi.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 13:06:10 MET DST

> nazwie Sempron.Nosiłem się z zakupem procesora pod socket 754 Athlon 64
2800+
> jednakże firma wypuściła na rynek Sempron 3100+ takze na tej
podstawce.Który
> bedzie wydajniejszy? Cena podobna...Ponoc Sempron to stary Athlon...?

Nie do konca...
Sempron 3100+ S754 nie jest tym samym co Sempron SocA.

Pomijając różnice - dlaczego chcesz się pakować w S754 ? Ta podstawka ma
policzone dni :(
AMD powoli przechodzi na S939 - w sumie taki mieli zamiar od początku, S754
był rozwiązaniem tymczasowym.
Na rynku pozostaną:

S940 - rozwiązanie serwerowe
S939 - podstawka dla wszystkich, taki odpowiednik dzisiejszego Soc A

wiem, że w chwili obecnej cenowo bardziej opłaca się kupić mobo pod S754
ale... daleko na tym nie zajedziesz :(

pozdrawiam i proponuje rozważyć jeszcze raz sens i potrzebe posiadania kompa
z S754

--
Xob