Re: Reset komputera podczas grania, czego to przyczyna?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 20:31:10 MET DST

Kuba K. wrote:
> A właśnie, dlaczego nie umieszczają na nim radiatora
> producenci?

Bo uważają, że taka temperatura mu nie zaszkodzi?

> zasilacz to Codegen 300W więc chyba OK

Nie bardzo ok. 300W Codegen ma w rzeczywistości znacznie mniejszą moc, w
dodatku ta wraz z czasem spada, podobnie, jak stabilność napięć.
Resetowanie się systemu w komputerze z Codegenem w większości przypadków
spowodowane jest właśnie przez ten ostatni.

> I jak się nazywa to coś co mi się tak grzeje, a nie ma na tym radiatora?
> Chyba nie chipset? Bo chipset to ten z radiatorem.

Chipset. A dokładniej mówiąc jeden z dwóch składających się nań mostków.

k,