Re: Reset komputera podczas grania, czego to przyczyna?

Autor: Kuba K. <laska_at_interia.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 19:35:28 MET DST

Użytkownik "Xob" <xob@blokersi.pl> napisał w wiadomości
news:cgt3nu$jnf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 'wżący' - nie, to jest błąd
> wrzący - może być, choć bardziej pasuje "gorący", lepiej opisuje jego stan
> ;)
No wiesz nerwy, no ale wstyd mi za tego byka :)

> a poważniej - załóż na niego jakiś radiator, i jeśli nie będzie się
> resetował komp - masz przyczyne
Narazie nie mam radiatora żeby założyć, zresztą napewno będzie problem, bo
nie ma go jak przyczepić.
Teraz potraktuję całą obudowę pokojowym wentylatorem może to pomoże, jeśli
tak to znaczy że temp jest winowajcą.
Szkoda tylko że całą, bo jest dość duży i nie wyceluję akurat na ten
chipset. A właśnie, dlaczego nie umieszczają na nim radiatora producenci?

> jeśli to nie pomoże - napisz w końcu co to za zasilacz skrywasz w budzie (
> firma ?)
Nie skrywam, - zasilacz to Codegen 300W więc chyba OK
PS,
może mi ktoś wreszczie powiedzieć jaką temp wytrzymuje chipset? I jak się
nazywa to coś co mi się tak grzeje, a nie ma na tym radiatora? Chyba nie
chipset? Bo chipset to ten z radiatorem.
Pozdrawiam